Algemene vragen of klachten

Heeft u vragen of opmerkingen, dan kun je ons per e-mail of telefonisch bereiken.
Telefoon: +31 (0)79 362 46 03 (maandag van 09.00 tot 17.00 uur en dinsdag t/m zaterdag van 09.00 uur tot 18.00 uur)
E-mail: info@groothandelbbl.nl

Ook voor klachten kunt u ons op bovenstaand telefoonnummer of e-mail adres bereiken. Wij nemen uw klacht direct in behandeling. Wij streven ernaar dat u binnen drie werkdagen een reactie van ons ontvangt.

Wat te doen bij een verkeerde levering?
Heeft u een verkeerde levering ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via telefoonnummer: +31 (0)79 362 46 03.
Onze medewerkers helpen u graag verder en lossen dit probleem direct met u op.

Hoe een product retourneren dat niet bevalt?
Heeft u online een product aangeschaft en voldoet het niet aan de verwachtingen? Stuur het product dan naar ons terug. U dient het product binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren (hiervoor geldt de datum van ontvangst die bekend is bij de leveringspartij). Het product moet in verkoopbare staat zijn. Een verbruiksartikel retourneren is niet mogelijk. Dit geldt voor producten zoals nagellak, lijmen, reinigingsproducten, removerproducten, etc. De kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de koper. Na ontbinding zal Groothandel BBL het aankoopbedrag binnen 30 dagen terugstorten op uw rekening.

Welke producten kan ik niet retourneren?
Enkele uitsluitingen voor retourzendingen zijn verbruiksartikelen die niet verzegeld zijn, zoals nagellak, CND Shellac, gezichtsverzorgingsproducten, spa producten, wimperextensions etc. Deze producten kunnen niet worden geretourneerd in verband met hygiëne voorschriften. Alle producten die verzegeld zijn kunnen wel retour gezonden worden in combinatie met de factuur.

Staat uw vraag er niet bij?
Neem dan contact op met onze klantenservice via telefoonnummer: +31 (0)79 362 46 03 of per e-mail: info@groothandelbbl.nl.